Wednesday, January 21, 2015

සියලු මිනිසුන්ට මහ ගුණ දෙන ශිව දෙවිඳුගේ මහිමෙන් උපන් රුද්‍රාක්ෂය

රුද්‍රාක්ෂ බීජය බො‍හෝ මිනි­සුන් අතර අධ්‍යා­ත්මික අතින් ප්‍රසිද්ධ බීජ­යකි.ඖෂධ ගුණ­යෙන් හෙබි රුද්‍රා­ක්ෂය විශ්මිත ශාක බීජ­යක් ද වේ.
ඉන්දි­යාව ටිබෙ­ටය ,තායි­ල­න්තය ,නේපා­ලය වැනි රට­වල හොඳින් වැ‍ඩෙන ශාක­යක් වන මේ ගසේ බීජය ශ්‍රීලං­කාවේ ද යම් පිළි­ගැ­නී­මක් ඇත.රුද්රාක්ෂ ශාකයේ හට ගන්නා බීජ රුද්‍රාක්ෂ බීජ වේ.මෙහි පොත්ත නිල් පැහැ­තිය.බීජයේ පොත්ත වියළී ගිය පසු මුහුණු හෙවත් මුහුණු දැක ගත හැකි වෙයි.බීජ­යක මුඛී එකේ සිට 21 දක්වා පිහි­ටයි. නමුත් මුඛී 29ක් ඇති දුර්ලභ රුද්‍රාක්ෂ ද කලා­තු­ර­කින් දැක ගත හැක.එසේම අසී­මිත මුඛී ඇති රුද්‍රාක්ෂ ද බීජ දෙක තුනක් එක‍ට බද්ධ වූ රුද්‍රාක්ෂ ද දැක ගත හැකි විරළ අවස්ථා නැතුවා නොවේ.

රුද්‍රාක්ෂ බිජයේ ඉති­හා­සය
ශිව දෙවි­යන් භාවනා යෝගීව සිටින විට ඇසුණු මිනි­සුන් ගේ දුක් අඳෝනා හේතු­වෙන් සිතේ ඇති වූ මහා දුකට ශිව දෙවි­යන්ගේ ඇසින් මහ පොළ­වට වැටුණු කඳු­ල­කින් රුද්‍රාක්ෂ ගස බිහි වූවා යැයි පුරා වෘත්ත­යක් වෙයි.මේ රුද්‍රාක්ෂ බීජය‍ට ශිව දෙවි­යන්ගේ ආක­ර්ෂ­ණය ,බලය හා ආශි­ර්වා­දය නොඅ­ඩුව හිවි වන බව මිනි­සුන් ගේ මත­යයි.එනිසා රුද්‍රාක්ෂ බීජ­යට ලෙඩ සුව කිරීමේ මහා බල­යක් ඇතැයි පිළි­ගැ­නී­මක් පවතී.
අධික රුධිර පීඩ­නය,මාන­සික රෝග,බිය,උගුරේ හට ගන්නා ආබාධ  ආදි­යට රුද්‍රාක්ෂ බීජ පැළ­ඳීම මෙන්ම රුද්‍රාක්ෂ බීජ දිය බඳු­න­කට දමා තබා එම ජලය පානය කිරී­මෙන් රෝග සුව වන බවට පිළි­ගැ­නී­මක් ද තිබේ.
වස විෂ හේතු­වෙන් ශරී­රයේ ඇති වන ,ලප,කැලැල්, තුවාල,පලු ආදි­යට රුද්‍රාක්ෂ බීජය කුඩු­කර ආලේප කිරී­මෙන් ඒවා සුව වේ.

රුද්‍රා­ක්ෂයේ විද්‍යා­ත්මක පද­නම

පුද්ග­ලයා පිළි­බඳ නිවැ­රදි පලා­ඵල ලබා­ගත හැකි අංක විද්‍යාව අනු­වද පරා­ශර ක්‍රමය අනු­වද රුද්‍රාක්ෂ භාවිතා කරයි. රුද්‍රාක්ෂ පැළ­ඳී­මට තමන්ගේ දෛව අංකය,ලග්නය,මහ දශාව,අතුරු දශා,ජන්ම නැකැත මෙන්ම ඒවායේ ගෝච­ර­යට අනුව ‍හෝ ‍යෝගකා­රක ග්‍රහයා අනුව හෝ තෝරා­ගත හැක.

රුද්‍රාක්ෂ ශරී­රයේ ස්පර්ශ වන ආකා­ර­යට පැළ­ඳී­මෙන් එහි ඇති වි‍ද්යුත් චුම්බක ශක්තිය ශරී­ර­යට උරා ගනී.එසේ උරා­ගෙන එහි ඇති ස්වභා­වික ශක්තිය හා බල­යෙන් පුද්ග­ලයා සතු අපල උප­ද්‍රව දුරු කරයි.මේ නිසා ඔහු තුළ අධ්‍යා­ත්මික ගුණය වැඩි වේ. අන් බීජ­ව­ලට මෙන් නොව රුද්‍රා­ක්ෂ­යට ශබ්ද තරංග උරා ගැනී­මට හා එම තරංග ගබඩා කර ගැනී­මට අපූරු හැකි­යා­වක් පවතී.වේද මන්ත්‍ර­ව­ලින් මෙන්ම ස්ත්‍රෝත්‍ර­ව­ලින් ද රුද්‍රාක්ෂ ජප­ක­රයි.එම­ඟින් රුද්‍රා­ක්ෂ­වල බලය තව තවත් වැඩිවේ.මෙසේ නිය­මා­කා­ර‍යට රුද්‍රාක්ෂ ජීව­ම්කර පැළ­ඳී­මෙන් දෙවි­යන් සමඟ අධ්‍යා­ත්මි­කව සන්නි­වේ­ද­නය කළ හැක.රෝග නැති­කර ගැනීම‍ට ද වැළ­ඳිය හැකි රෝග කල්වේලා ඇතිව වලක්වා ගැනීම‍ට ද සමෘ­ද්ධිය ලබා ගැනී­මට ද රුද්‍රා­ක්ෂය නිසි ලෙස පැළ­ඳී­මෙන් හැකි වෙයි.

අද ලංකාවේ සැබෑ රුද්‍රාක්ෂ වෙනු­වෙන් මසං නමැති ශාකයේ ඇට භාවිතා  කරයි.ඒවා පැළ­ඳී­මෙන් හෝ ඒවාට මන්ත්‍ර ස්ත්‍රෝත්‍ර ජීවම් කිරී­මෙන් කිසිදු ඵල ප්‍රයෝ­ජ­න­යක්  සිදු නොවන බවද දැන­ගත යුතුය.හුදෙක් එය මසං බිජ­යෙන් තැනූ විලා­සි­තා­වක් පමණි.
රුද්‍රාක්ෂ බීජයේ උඩ කොටස බ්‍රහ්ම ලෙසත්,මැද කොටස විෂ්ණු ලෙසත් ,පහත කොටස ශිව ලෙසත් හඳු­න්වනු  ලබයි. එනිසා ශිව දෙවි­යන්ගේ  පම­ණක් නොම සෑම දෙවි­යෙ­කු­ගේම බලය,ආශි­ර්වා­දය උරා ගැනීමේ හැකි­යා­වක් රුද්‍රා­ක්ෂය සතුය.
ශිව දෙවි­යන් බාහුවේ පැළඳ සි‍ටින්නේ ද රුද්‍රා­ක්ෂ­ව­ලින් කළ මාලය.මේ නිසාම රුද්‍රා­ක්ෂ­යට දිව්‍ය­මය බල­යක් ලැබී ඇතැයි විශ්වා­ස­ කෙරේ.
මේ බීජයේ මුඛී හෙවත් මුහුණු ‍ගණනක් ඇති ඒවා තිබුණ ද බහු­ලව ඇත්තේ ඒකේ සිට විසි එක දක්වා ඇති රුද්‍රා­ක්ෂය‍.

මුහුණු අනුව රුද්‍රා­ක්ෂ­යට අධි­පති දෙවි­වරු
ඒක මුඛී හෙවත් එක් මුහු­ණක් ඇති රුද්‍රා­ක්ෂ­යට මෙන්ම පහ­ළොස් මුඛී   රුද්‍රා­ක්ෂ­යට අධි­පති වන්නේ ශිව දෙවි­යන්ය.මුඛී දෙකක් ඇත්නම් ශිව දෙවි­යන් හා පාර්වතී දෙව­ඟන යන දෙදෙ­නාම අධි­ප­තී­ත්වය දරයි.
ත්‍රී මුඛී නම් මහා බ්‍රහ්මයා අධි­පති වෙයි.
චතූර් මුඛී මහා බ්‍රහ්මයා හා සර­ස්වතී දෙව­ඟන අධි­පති වේ.
පංච මුඛී නම් පංච මහා දෙවි­වරු වෙයි.
සය මුඛී කත­ර­ගම දෙවි­යන් අධි­ප­තී­ත්වය දරයි.
සප්ත මුඛී මහා ලක්ෂ්මී දෙව­ඟ­නය.
අෂ්ට මුඛී  ගණ දෙවිය.
නව මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂය දුරුගා දෙව­ඟ­නය.
දස මුඛී හා දහ­නව මුඛී මහ විෂ්ණු දෙවි­යන්ය. එකො­ළොස් මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂය ශ්‍රී හනු­මාන්ය.
දොළොස් මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂ­යට සූර්ය දිව්‍ය රාජ­යාද තෙලෙස් මුඛී රුද්‍රාක්ෂ ඉන්දු දෙවි­යන් ද
තුදුස් මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂය රාම දෙවි­යන්ද
සොළොස් මුඛි රුද්‍රා­ක්ෂය මහා බද්‍ර­කාලි දෙව­ඟ­නද
දාහත් මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂය විශ්ම කර්ම‍ ­දෙ­වි­යන්ට ද අට­ළොස් මුඛී මිහි­කත දේවි­ය­ටද
විසි මුඛී­රු­ද්‍රා­ක්ෂය විෂ්ණු හා ශිව දෙවි­ඳුන් ද
විසි එක් මුඛී­රු­ද්‍රා­ක්ෂය මහා කුවේර දෙවි­ඳුන් ද අධි­පති වෙයි.

රුද්‍රාක්ෂ දෙකක් බද්ධ වී ඇත්නම් මහා ශිව දෙවි­යන් හා පාර්වතී දෙව­ඟන අධි­පති වෙයි. තුනක් එකට බද්ධව ඇත්නම් මහා බ්‍රහ්ම,විෂ්ණු හා ශිව දෙවි­වරු තිදෙ­නාම අධි­පති වෙයි.
පුද්ග­ල­යෙ­කුගේ ජන්ම අංකය එක වූ විට ඒක මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂ­යද,ජන්ම අංකය දෙක වූ විට ද්වි මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂය ද ජන්ම අංකය තුන වූ විට පංච මුඛී රුද්‍රා­ක්ෂ­යද ජන්ම අංකය හතර නම් අෂ්ට මුඛී ද අංකය පහ නම් චතුර් මුඛී ද අංක හය නම් සය මුඛී ද හත නම් නව මුඛී ද අට නම් සප්ත මුඛී ද ජන්ම අංකය නවය නම් ත්‍රී මුඛී ද රුද්‍රාක්ෂ පැළ­දීම සුදුසු වන්නේය.

දශා අධි­ප­තීන්ද සුබ පල දෙන රුද්‍රාක්ෂ
රවි ග්‍රහ­යාට ඒක මුඛීය.සඳුට ද්වි මුඛීය.කුජට ත්‍රිමු­ඛීය .බුධ චතුර් මුඛීය.ගුරුට පංච මුඛීය.සිකු­රුට සය මුඛි ද ශනිට සප්ත මුඛී ද රාහුට අෂ්ට මුඛී ද කේතුට නව මුඛී ද සුබය.

ලග්න අනුව

මේෂ -ත්‍රි මුඛී
වෘෂභ -චතුරු මුඛී
මිථුන-සය මුඛී
කටක-ද්වි මුඛි
සිංහ -දොළොස් මුඛී
කන්‍යා-සප්ත මුඛී
තුලා-සය මුඛී
වෘශ්චික-පංච මුඛී
ධනු -දොළොස් මුඛී
මකර-සය මුඛී
කුම්භ-සප්ත මුඛී
මීන-ත්‍රි මුඛී රුද්‍රාක්ෂ

රුද්‍රාක්ෂ පාළ­ඳීමේ සම්ම­තය

රුද්‍රාක්ෂ පැළ­ඳී­මේදී සිරුරේ විශේ­ෂිත ස්ථාන ඇත.ඒ අතර හිස,අත,මැණික් කටුව,ගෙල,නළල,පපුව හා බාහුව විශේ­ෂය.එම ස්ථාන­ව­ලට රුද්‍රාක්ෂ පැළ­ඳීමේ සම්මත ඇට ගණ­නක් ඇත.
හිසට රුද්‍රාක්ෂ මාල­යක් පළ­ඳින්නේ නම් ඒ සඳහා එක් රුද්‍රා­ක්ෂ­යක් පම­ණක් භාවිතා කරන්න.ගෙලෙහි රුද්‍රාක්ෂ මාල­යක් පළඳී නම් රුද්‍රාක්ෂ ඇට 32ක් යොදා ගන්න.නළලේ නම් ඇට 40ක්  භාවිතා කරන්න.පපු­වට රුද්‍රාක්ෂ මාල­යක් පළ­ඳී­නම් රුද්‍රාක්ෂ ඇට 108ක් භාවිතා කරන්න.අතට හෝ මැණික් කටු­වට නම් ඇ‍ට දොළ­හකි.
නව ගුණ­වැල සඳහා ඇට 108ක් යොදා ගැනේ.
රුද්‍රාක්ෂ මාල පැළ­ඳීමේ දී ජන්ම අංක­යට,දශා හා අතුරු දශා වලට සරි­ලන රුද්‍රාක්ෂ වර්ග පම­ණක් යොදා ගැනී­මෙන් තමන්ට මහත් සුබ­ඵල උදා­වනු නිය­තය.එසේ පළ­ඳින රුද්‍රාක්ෂ  අදාල ස්ත්‍රෝත්‍ර­ව­ලින්  හෝ සෙත් පිරි­ත්ව­ලින් ජීවම් කර­ප­ළ­ඳින්න.එවිට ඔබට ඇති සියලු දෝෂ,අපල දුරුවී සුබ­ඵල දෙන ජිවි­ත­ය­කට උරු­ම­කම් කිව හැක.

ජ්‍යොති­ෂ­වේ­දිනී
මංජුලා පුෂ්පාං­ගනී පල්ලෙ­බැද්ද

No comments:

Post a Comment